Μετά το διάσημο και επιτυχημένο ιστιοπλοϊκό Maltese Falcon μήκους 88 μέτρων, η Perini Navi μετά από 13 χρόνια ετοιμάζεται να κατασκευάσει ένα νέο γιοτ που χρησιμοποιεί μια αρματωσιά DynaRig.
Για πρώτη φορά οι ελιγμοί εκτελούνται όχι με δράση στα πανιά αλλά στον ιστό. Αυτό κατέστη δυνατό μέσω ενός πολύπλοκου ηλεκτρικού/υδραυλικού συστήματος που αποτελείται από κινητήρες, αισθητήρες, αυτόματα βαρούλκα και άλλα, όλα ελεγχόμενα από έναν περίπλοκο υπολογιστή.
Αυτός ο τύπος αρματωσιάς σχεδιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 στη Γερμανία από τον μηχανικό Wilhelm Prolls, ο οποίος δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να επαληθεύσει την πρακτική κατασκευή του.
Αυτή η τεχνολογία στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Falcon από έναν Αμερικανό επενδυτή που αγόρασε τα δικαιώματα ευρεσιτεχνίας από τη γερμανική κυβέρνηση.
Για πρώτη φορά αυτή η αρματωσιά χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία στο Maltese Falcon και στη συνέχεια στο Black Pearl.
Μια άλλη καινοτομία είναι η παρουσία της σουίτας του ιδιοκτήτη που καταλαμβάνει ολόκληρο το άνω κατάστρωμα.
Η διάκριση μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού μέρους του σκάφους είναι σκόπιμα ασαφής, το κοκπιτ και το σαλόνι είναι σε ένα μόνο επίπεδο και ενώνονται μεταξύ τους για να αυξήσουν τη δυνατότητα διαβίωσης μεταξύ του εξωτερικού και του εσωτερικού χώρου.