To SailGP επινοήθηκε το 2019 με αρχικό στόχο τις πρώτες 2 θέσεις για τον καθοριστικό αγώνα που θα έδινε ένα εκατομμύριο δολάρια στο νικητή.
Εκείνη η πρώτη σεζόν είχε 5 σταθμούς αλλά μετά την πανδημία του κορονοϊού η δεύτερη αγωνιστική περίοδος είδε τρία σκάφη να διεκδικούν το μεγάλο έπαθλο και για να αυξηθεί το κίνητρο αυξήθηκαν και τα χρηματικά έπαθλα στις πρώτες τρεις ομάδες του κάθε σταθμού.
Για την 3η σεζόν, το συνολικό χρηματικό έπαθλο αυξήθηκε στα 4,3 εκ. δολάρια που περιλαμβάνει ένα εκατομμύριο για τη νίκη συν 300.000 για κάθε ένα από τους 11 σταθμούς, 150.000 στο νικητή, 90.000 στη δεύτερη ομάδα και 60.000 στην 3η, ποσά όχι ικανά να συντηρήσουν μία ομάδα αλλά για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον.
Ο Τομ Σλίνγκσμπι, ο σκίπερ της Αυστραλίας με την ομάδα να παίρνει τον τίτλο τις πρώτες 2 σεζόν και να είναι πρωτοπόρος στην 3η θέλει να αλλάξει η μορφή για την 4η σεζόν και να μην υπάρχει ο αγώνας που θα κρίνει τα πάντα.
«Θα θέλαμε να μετρούν οι συνολικοί βαθμοί στη διάρκεια της σεζόν», είπε στη Daily Telegraph. «Θα θέλαμε να κριθεί στη βαθμολογία της σεζόν μετά το μεγάλο τελικό στο Σαν Φρανσίσκο. Τις πρώτες 2 σεζόν, κερδίσαμε μπαίνοντας στον τελευταίο αγώνα της σεζόν και πήραμε τη μάχη για το ένα εκατομμύριο δολάρια. Ελπίζουμε το ίδιο να γίνει ξανά. Σίγουρα υπάρχουν ομάδες που θα «καούν» από αυτό στο μέλλον. Γνωρίζαμε τους κανονισμούς όταν συμφωνήσαμε. Μπορεί να κερδίζεις όλη την σεζόν και να χάσεις στον αγώνα του ενός εκατομμυρίου δολαρίων και να φύγεις με άδεια χέρια. Δεν υπάρχει έπαθλο για τη 2η θέση σε αυτό το σενάριο».