fbpx

Στέλεχος Cosmote TV: «Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε πια αυτά τα επίπεδα δαπανών για αθλητικά δικαιώματα»

Στέλεχος Cosmote TV: «Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε πια αυτά τα επίπεδα δαπανών για αθλητικά δικαιώματα»

«Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για αθλητικά δικαιώματα», δήλωσε ο Δημήτρης Μιχαλάκης, εκτελεστικός διευθυντής της Cosmote TV και μέλος της Διοίκησης του Ομίλου ΟΤΕ.

Κατά τη διάρκεια κεντρικής ομιλίας της Deutsche Telekom στο πλαίσιο της New Europe Market (NEM) στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας, ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε ότι η αύξηση των δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα «δεν αποφέρει χρήματα σε κανέναν». Εξήγησε ότι η αθλητική αγορά γίνεται όλο και πιο ακριβή λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, με τους streamers να μπαίνουν επίσης στον αγώνα για τα αθλητικά δικαιώματα.

Σύμφωνα με το στέλεχος της συνδρομητικής τηλεόρασης, «το θέμα είναι η ζήτηση, το πόσο το θέλεις και πόση ζήτηση έχεις σε αυτή την αγορά» όταν αποκτάς αθλητικά δικαιώματα.

Η Cosmote TV έχει επί του παρόντος τα δικαιώματα του Saudi Pro League, του UEFA Champions League και του UEFA Europa League.

Ο ίδιος δήλωσε: «Νομίζω ότι τώρα που υπάρχει μια σταθερότητα είναι καλό για πολλές μεταβλητές… αλλά πώς θα φτάσουμε σε ένα σημείο όπου θα είναι μια win win κατάσταση για όλους».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Μιχαλάκης τόνισε ότι «η γραμμική τηλεόραση δεν είναι πλέον σχετική» και ότι «η γραμμική τηλεόραση πεθαίνει».

Ανέφερε επίσης ότι το κοινό θέλει να παρακολουθεί αθλητικά, ταινίες, πωλήσεις και ντοκιμαντέρ τα οποία πλέον μπορεί να βρει σε υπηρεσίες κατά παραγγελία, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αυξανόμενη μείωση της γραμμικής τηλεθέασης.

Το στέλεχος της Cosmote TV ολοκλήρωσε τη τοποθέτηση του λέγοντας: «Αυτό είναι κάτι που πρέπει να επεξεργαστούμε με τους συνεργάτες μας, πώς μπορούμε να εξακολουθήσουμε να έχουμε ουσιαστική μορφή γραμμικών καναλιών στην πλατφόρμα μας, προκειμένου να προσπαθήσουμε να δούμε πώς μπορούμε και οι δύο να αξιοποιήσουμε περισσότερο το περιεχόμενο κατά παραγγελία.

Η μεγάλη πρόκληση για εμάς στο μέλλον είναι πώς μπορούμε να μάθουμε να τοποθετούμαστε στον ολοένα και πιο ακριβό χώρο περιεχομένου».

Πηγή: digitaltveurope.com

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Ποδόσφαιρο