fbpx

Pier(re) 21

Pier(re) 21

Τα τρίποντα του Καναδού αποτέλεσαν την… αποβάθρα εισόδου στον Βόσπορο της δεύτερης νίκης της Φενέρ

Επί τέσσερις δεκαετίες στην διάρκεια του 20ου αιώνα, η αποβάθρα (pier) 21 στο Χάλιφαξ αποτέλεσε την βασική είσοδο μεταναστών απ’ όλο τον κόσμο στον Καναδά. Ήταν ακριβώς ότι το Έλις Άιλαντ στην Νέα Υόρκη… Δεν αποκλείεται οι πρόγονοι του Νταισόν Πιέρ να έφθασαν εκεί, πριν μετακομίσουν στο Τορόντο όπου μεγάλωσε ο μεγάλος πρωταγωνιστής του τέταρτου αγώνα. Το σίγουρο είναι ότι τα τρία τρίποντα του Καναδού φόργουορντ από το 36’ ως το 39’ αποτέλεσαν την… αποβάθρα εισόδου στον Βόσπορο της δεύτερης νίκης της Φενέρ στην σειρά με τον Ολυμπιακό.

Για να αφήσουμε, όμως, τις ιστορικές και γλαφυρές αναφορές στην άκρη, οι τρεις κακές άμυνες πάνω στον Καναδό έκριναν ένα ματς που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε τελειώσει υπέρ των «ερυθρόλευκων», έστω κι αν έμειναν μακριά από τον συνήθη τρόπο επιθετικής λειτουργίας τους. Ναι μεν και πάλι δεν βρήκαν τον τρόπο να κυκλοφορήσουν την μπάλα όπως θα ήθελαν (όπως εύγλωττα μαρτυράει η αρνητική σχέση των 11 ασίστ-14 λαθών), πλην όμως οι παίκτες του Μπαρτζώκα είχαν τα ηνία του αγώνα στην διάρκεια της τρίτης περιόδου. Έπαιξαν έξυπνα στην επίθεση γύρω από τον Μουστάφα Φαλ και σκληρά στην άμυνα με τον Ουόκαπ να βάζει παντού το κορμί και τα χέρια του, αλλά να χρεώνεται με δύο φάουλ που τον οδήγησαν στον πάγκο.

Ο Μάρκο Γκουντούριτς θυμίζοντας Ουόκαπ έπαιξε καθοριστικό ρόλο, ώστε η μπάλα να μην φθάνει στους ψηλούς και η Φενέρ να ανακτήσει το προβάδισμα στο τελευταίο δεκάλεπτο, ενώ ο Νάιτζελ Χέιζ «κέρδισε» και πάλι κατά κράτος την μονομαχία με τον Βεζένκοφ, όπως και στον δεύτερο αγώνα.

Ο Ολυμπιακός, όμως, χάρη στην παρουσία του Μακ Κίσικ κοίταζε στα μάτια τους Τούρκους και με τις δύο βολές του πήρε το προβάδισμα με 60-59 στο 36’.

Το τελευταία τετράλεπτο, ωστόσο, εξελίχτηκε σε προσωπική υπόθεση του Πιερ ο οποίος «χτύπησε» ανελέητα από το δεξί φτερό της αδύναμης πλευράς. Δύο φορές ο Μακ Κίσικ προσπάθησε να δώσει βοήθεια μετά το PNR του Καλάθη με τον Μότλει και άφησε χαρακτηριστικά «ανοιχτό» τον αντίπαλο του. Στην τρίτη το λάθος χρεώνεται στον Βεζένκοφ και αποτέλεσε την φαρμακερή. Ο Καναδός έγραψε το 73-66 στα 53’’ και επί της ουσίας οδήγησε μόνος του την σειρά πίσω στο ΣΕΦ.

Ήταν μόλις η τρίτη φορά σε 102 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα που έβαλε τέσσερα η περισσότερα τρίποντα σε έναν αγώνα.

Ουδείς αμφισβητεί την ποιότητα και κυρίως την τρομερή βελτίωση που έχει σημειώσει προϊούσης της τριετίας του στην Κωνσταντινούπολη. Είναι ένας αρτίστας του παιχνιδιού με πλάτη, ένας σκληρός αμυντικός, αλλά η εμφάνιση του στο τέταρτο παιχνίδι, είναι μακράν η καλύτερη της καριέρας του.

Ο Ολυμπιακός έχασε την ευκαιρία να πάρει την πρόκριση, πλην όμως εξακολουθεί να έχει την τύχη στα χέρια του. Η σειρά έχει οδηγηθεί εκεί που θέλει η Φενέρ, η οποία βγαίνει νικήτρια στις σκληρές μονομαχίες κι έχει εξουδετερώσει το βασικό επιθετικό όπλο των Πειραιωτών, που είναι η γρήγορη κυκλοφορία της μπάλας και η δημιουργία ελεύθερων σουτ.

Πλέον στο ΣΕΦ θα πρέπει να επιβάλλουν τον δικό τους ρυθμό και να αποφύγουν ανορθογραφίες σαν τις κακές άμυνες πάνω στον Πιερ…  

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μπάσκετ