Ο αγώνας των Μπακς με τους Σέλτικς ήταν ο πιο εμπορικός από τους πέντε της Christmas Day και
συνάμα αυτός με την μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό.
Η Χριστουγεννιάτικη μέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική για το ΝΒΑ, καθώς αποφέρει σημαντικά έσοδα, ενώ από πολλούς θεωρείται ως η ανεπίσημη έναρξη της κανονικής περιόδου. Η εφετινή ήταν ιδιαίτερα πετυχημένη και φρόντισε γι’ αυτό ο Γιάννης Αντετοκούνμπο…
Ο αγώνας των Μπακς απέναντι στην Βοστώνη ήταν αυτός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση από τους
πέντε της Christmas Day και συνάμα αυτός με την μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τον αντίστοιχο
περσινό.
Σε μέσο όρο συγκέντρωσε 6.033.000 τηλεθεατές, ενώ το τελευταίο τέταρτο του αγώνα «πίκαρε» στα
6.828.000! Πέρσι η μονομαχία των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς με τους Φίνιξ Σανς που είχε ξεκινήσει στο
ίδιο τηλεοπτικό slot (στις 5 το απόγευμα κεντρική ώρα Ανατολικής Αμερικής), είχε «καθηλώσει» 5,2
εκατομμύρια τηλεθεατές, κάτι που σημαίνει πως το εφετινό ματς είχε άνοδο της τάξης του 16%.
Επιπροσθέτως, αν το συγκρίνει κανείς με το περσινό Μπακς-Σέλτικς που είχε ξεκινήσει στις 2.30 το
μεσημέρι ώρα Αμερικής και το είχαν παρακολουθήσει (κατά μέσο όρο) 4,9 εκατομμύρια τηλεθεατές, η
άνοδος ξεπέρασε το 20%.
Η συνολική βελτίωση και η έκρηξη των social
Βέβαια το στοιχείο που χαροποίησε περισσότερο τον Άνταμ Σίλβερ ήταν πως συνολικά η Χριστουγεννιάτικη μέρα έκανε καλά νούμερα και ανέβασε την εμπορικότητα της λίγκας. Η μέση
τηλεθέαση των πέντε παιχνιδιών έφθασε τα 4.271.000 τηλεθεατές, νούμερο που συνιστά βελτίωση του
5% σε σχέση με τα 4.082.000 που συγκέντρωσε πέρσι. Ήταν η χειρότερη από το 2008, όταν το ΝΒΑ
υιοθέτησε το format τωn πέντε αγώνων. Αν αναλογιστεί κανείς πως η καλύτερη της σύγχρονης εποχής
ήτα τα 6,3 εκατομμύρια του 2011 όταν η Christmas Day είχε «λειτουργήσει» και ως πρεμιέρα της
κανονικής περιόδου ελέω του λοκ-άουτ, τότε μπορεί να συμπεράνει πως η δημοτικότητα του ΝΒΑ έχει
μειωθεί.
Κάτι τέτοιο, όμως, θα ήταν λάθος για έναν απλό λόγο: Το κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, κάνει…
όργια στα social media.
Τα «χτυπήματα» που συγκέντρωσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΝΒΑ μαζί με το application του έφθασαν τα 250 εκατομμύρια (!!!) και η άνοδος του σε σχέση με το 2021 έφθασε το 190%! Μάλιστα το Instagram του ΝΒΑ ήταν το μέσο με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε ολόκληρη την Αμερική.